آ
-
آسیب های اسکلتی
نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
-
آموزش
واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]
-
آموزش آنلاین
رابطه سواد دیجیتال و واسطهگری والدین با ریسکهای آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
-
آموزش مجازی
بررسی چالشها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
-
آموزش مجازی
اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]
ا
-
استفاده آسیب زا از اینترنت
پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
-
اضطراب قلبی فعال
مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
-
اضطراب کامپیوتر
نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
-
اعتیاد به فضای مجازی
مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
-
الگوی یادگیری آیزنکرافت
تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]
-
انگیزه پیشرفت
اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]
ب
-
برنامه شاد
اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]
-
بهبود
بهبود مهارتهای شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینیشهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
پ
-
پایداری در کاربرد فناوری در آموزش
اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
چ
-
چالشها
بررسی چالشها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
خ
-
خودکارآمدی تحصیلی
تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]
-
خودکنترلی
رابطه سواد دیجیتال و واسطهگری والدین با ریسکهای آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
د
-
دانشجویان
نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
-
درگیری تحصیلی
تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]
-
درگیری تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
-
دوره ابتدایی
واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]
ر
-
ریسک
رابطه سواد دیجیتال و واسطهگری والدین با ریسکهای آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
س
-
سهولت ادراکشده
نقش سودمندی و سهولت ادراکشده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
سواد دیجیتال
رابطه سواد دیجیتال و واسطهگری والدین با ریسکهای آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
-
سودمندی ادراکشده
نقش سودمندی و سهولت ادراکشده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
ش
-
شاخص توده بدنی
مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
-
شهروند الکترونیک
واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]
ع
-
عملکرد ریاضی
اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
غ
-
غیر فعال
مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
م
-
مدارس ابتدایی
بررسی چالشها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
-
مدیریت زمان
اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]
-
مدل پذیرش فناوری
اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
-
مدل پذیرش فناوری
نقش سودمندی و سهولت ادراکشده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
مشکلات رفتاری
پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
-
معلمان
نقش سودمندی و سهولت ادراکشده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
مقاصد رفتاری
نقش سودمندی و سهولت ادراکشده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
-
مهارت شناختی
بهبود مهارتهای شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینیشهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
مهارت مدیریتی
بهبود مهارتهای شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینیشهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
مهارت نگرشی-رفتاری
بهبود مهارتهای شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینیشهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
مهارت های شغلی معلمان
بهبود مهارتهای شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینیشهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
موک
اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
ن
-
نیت رفتاری کاربرد فناوری
اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
-
نگرش به فناوری
نقش سودمندی و سهولت ادراکشده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
و
-
وابستگی به اینترنت
نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
-
واسطهگری والدین
رابطه سواد دیجیتال و واسطهگری والدین با ریسکهای آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بهبود مهارتهای شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینیشهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد