نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب های اسکلتی نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
  • آموزش واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]
  • آموزش آنلاین رابطه سواد دیجیتال و واسطه‌گری والدین با ریسک‌های آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
  • آموزش مجازی بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
  • آموزش مجازی اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]

ا

  • استفاده آسیب زا از اینترنت پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • اضطراب قلبی فعال مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
  • اضطراب کامپیوتر نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
  • اعتیاد به فضای مجازی مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
  • الگوی یادگیری آیزنکرافت تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]
  • انگیزه پیشرفت اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]

ب

  • برنامه شاد اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]
  • بهبود بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]

پ

  • پایداری در کاربرد فناوری در آموزش اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]

چ

  • چالشها بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]

خ

  • خودکارآمدی تحصیلی تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]
  • خودکنترلی رابطه سواد دیجیتال و واسطه‌گری والدین با ریسک‌های آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]

د

  • دانشجویان نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
  • درگیری تحصیلی تاثیر تدریس مبتنی بر الگوی هفت مرحله ای آیزنکرافت بر درگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان شهربابک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-9]
  • درگیری تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
  • دوره ابتدایی واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]

ر

  • ریسک رابطه سواد دیجیتال و واسطه‌گری والدین با ریسک‌های آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]

س

  • سهولت ادراک‌شده نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
  • سواد دیجیتال رابطه سواد دیجیتال و واسطه‌گری والدین با ریسک‌های آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]
  • سودمندی ادراک‌شده نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]

ش

  • شاخص توده بدنی مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]
  • شبکه های اجتماعی مجازی پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • شهروند الکترونیک واکاوی چالشها و فرصتهای آموزش شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی (یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-53]

ع

  • عملکرد ریاضی اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]

غ

  • غیر فعال مقایسه شاخص توده بدنی، اعتیاد به فضای مجازی و اضطراب قلبی در معلمان فعال و غیر فعال شهرستان مروست [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-63]

م

  • مدارس ابتدایی بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 11-21]
  • مدیریت زمان اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از سامانه شاد بر انگیزه پیشرفت و مدیریت زمان دانش آموزان در زمان همه گیری بیماری کرونا [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 45-54]
  • مدل پذیرش فناوری اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
  • مدل پذیرش فناوری نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
  • مشکلات رفتاری پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان بر اساس استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • معلمان نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
  • مقاصد رفتاری نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
  • مهارت شناختی بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
  • مهارت مدیریتی بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
  • مهارت نگرشی-رفتاری بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
  • مهارت های شغلی معلمان بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
  • موک اثربخشی آموزش مبتنی بر موک در درگیری تحصیلی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان راور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]

ن

  • نیت رفتاری کاربرد فناوری اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
  • نگرش به فناوری نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]

و

  • وابستگی به اینترنت نقش میانجی وابستگی به اینترنت در رابطه بین اضطراب کامپیوتر و آسیب های اسکلتی در دانشجویان پیام نور یزد در دوران همه گیری کرونا [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-44]
  • واسطه‌گری والدین رابطه سواد دیجیتال و واسطه‌گری والدین با ریسک‌های آموزش آنلاین با توجه به نقش میانجی خودکنترلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 35-44]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]